събота, 30 май 2009 г.

Монолог на Орисницата пред Пепеляшка

Пепеляшке, хукнала към бала,
накъде си мислиш, че си тръгнала?
Да не смяташ, че ще те познае
Принцът като в приказка
несбъдната?
И ще те откара със каляската
в някакви сънувани чертози?
Призрачна е, мила, и пантофката.
Нищо, че кристална е и блазни.
Стига вече съм ти се намесвала,
мисля, че объркахме понятията.
Лещата остана си със граха.
Плъховете вече не намятат
лъскави ливреи зад каретата.
Поизгнила беше тиквата.
Май направих грешка като смятах,
аз да ти оправям орисията.
Пепеляшке, ти сама ще трябва
да отсееш житото от плявата.
Принцовете по земята ходят,
но очакват ти да ги познаеш.
И понякога са се маскирали
като тъжни, наранени просяци.
Та ще трябва просто да се
вглеждаш
и сама да развалиш магията.
Е, със здраве... и ще ме прощаваш,
но такава ми е била ролята.
Тръгвам, че и други Пепеляшки
са се наредили за пантофката.

lightfull

Няма коментари:

Публикуване на коментар

събота, 30 май 2009 г.

Монолог на Орисницата пред Пепеляшка


Пепеляшке, хукнала към бала,
накъде си мислиш, че си тръгнала?
Да не смяташ, че ще те познае
Принцът като в приказка
несбъдната?
И ще те откара със каляската
в някакви сънувани чертози?
Призрачна е, мила, и пантофката.
Нищо, че кристална е и блазни.
Стига вече съм ти се намесвала,
мисля, че объркахме понятията.
Лещата остана си със граха.
Плъховете вече не намятат
лъскави ливреи зад каретата.
Поизгнила беше тиквата.
Май направих грешка като смятах,
аз да ти оправям орисията.
Пепеляшке, ти сама ще трябва
да отсееш житото от плявата.
Принцовете по земята ходят,
но очакват ти да ги познаеш.
И понякога са се маскирали
като тъжни, наранени просяци.
Та ще трябва просто да се
вглеждаш
и сама да развалиш магията.
Е, със здраве... и ще ме прощаваш,
но такава ми е била ролята.
Тръгвам, че и други Пепеляшки
са се наредили за пантофката.

lightfull

0 коментара on "Монолог на Орисницата пред Пепеляшка"

Публикуване на коментар