неделя, 12 април 2009 г.

Началото...


Тъгувам без ексцесии. Обикновено. На никой не му трябва емоционалния ми гняв...
Не се стремя да съм необикновенна...
Греховна съм до мозъка на костите си... Затъмних и луната - от чувстване.
На нула съм и посоката наникъде... Но ще намеря начин и ще го дочакам...Изходът.

Категорично без шансове за изход.
Отговор евентуален дали понякога се крие в следващия миг...?


Няма коментари:

Публикуване на коментар

неделя, 12 април 2009 г.

Началото...



Тъгувам без ексцесии. Обикновено. На никой не му трябва емоционалния ми гняв...
Не се стремя да съм необикновенна...
Греховна съм до мозъка на костите си... Затъмних и луната - от чувстване.
На нула съм и посоката наникъде... Но ще намеря начин и ще го дочакам...Изходът.

Категорично без шансове за изход.
Отговор евентуален дали понякога се крие в следващия миг...?


0 коментара on "Началото..."

Публикуване на коментар